Special Program
Special program week 1 | Cijfer 7.4
Tijdens special program week 1 heb ik samen met mijn projectleden gewerkt aan een marketingcommunicatieplan voor de jazzband Fullduplex. Doelstelling van dit project was om binnen een week zoveel mogelijk free publicity te genereren om vervolgens zoveel mogelijk tickets te verkopen voor het eerst volgende optreden van Fullduplex. Hiervoor heb ik samen met mijn projectgenoten een guerrilla-actie bedacht die plaatst heeft gevonden in het centrum van Tilburg. De guerrilla-actie met 200 groene appels refeert naar een van de nummers van Fullduplex, namelijk Appeltje-S. In het hele centrum van Tilburg waren overal groene appels verstopt en gepromoot. Mensen werden d.m.v. een QR-code op de appel doorverwezen naar de Facebookpagina van Fullduplexx. De guerrilla-actie heeft geresulteerd in 73 verkochte tickets. Om u een indruk te geven hoe het project is verlopen, is het hele project in onderstaande video vastgelegd.
Special program week 2 | Cijfer 7.6
In special program week 2 hebben mijn projectleden en ik de opdracht gekregen om een muziekvideo te ontwikkelen voor een opkomende artiest of band, namelijk C69. C69 is een metal crossover band uit Tilburg/Breda met fantastische riffs, oorverdovende drums en unieke vocalen. De zes getalenteerde muzikanten hebben de technische extravaganza achter zich gelaten voor brute eenvoud. Muzikale invloeden van de band bestrijken een breed scala aan genres, zoals thrash, death en nu metal. Het resultaat van de muziekvideo is er een om trots op te zijn. Onderling grapte we dan ook dat de muziekvideo zeker MTV-waardig is. De muziekvideo is hieronder te bekijken.