Diversity Marketing | Cijfer 8.0 

Tijdens mijn afstudeerfase heb ik de minor Diversity Marketing gevolgd aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Doelgroepen staan centraal in de minor Diversity Marketing. Hoe vindt een organisatie aansluiting bij bijvoorbeeld ouderen, jongeren, vrouwen of nieuwe Nederlanders? Hoe kan een organisatie beter aansluiting vinden bij ouderen en jongeren, bij vrouwen of bij nieuwe Nederlanders? De minor Diversity Marketing focust op deze vragen. Of het nu gaat om een commerciële of om een maatschappelijke invalshoek, elk van deze doelgroepen vraagt om een geheel eigen benadering.

Tijdens deze minor heb ik de volgende vakken gevolgd:
Etno Marketing | Senioren Marketing | Kids en Jongeren Marketing | Productontwikkeling | Marktonderzoek

Naast de hierboven genoemde vakken heb ik gedurende de minor gewerkt aan een individueel onderzoek.

De toelichtingen van de vakken en het individueel onderzoek kunt u vinden door in het menu met de cursor van uw muis op "Minor" te gaan staan, er verschijnt dan een submenu met de vakken en het individueel onderzoek.